Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen of wil je meer informatie hebben? Neem dan gerust contact met ons op.
Voor vragen en/of opmerkingen met betrekking tot administratie en wagenparkbeheer, kan je terecht bij onze vestiging in Spijkenisse:
EasyRent Spijkenisse
Faradayweg 1
3208 KS Spijkenisse
010- 302 70 98
info@easyrent.nl
Contactpersonen: Laurens Rijntalder, Rakesh Gajadhar en Evert Kichari
Openingstijden: ma - vr: 08.00 t/m 17.30, zaterdag en zondag gesloten
We helpen je graag.
Formulier brandstofdeclaratie
Je kan het formulier uitprinten en inclusief de originele bonnen, voorzien van je handtekening en die van je
werkgever (inclusief firmastempel) in een gesloten envelop zenden naar:
EasyRent Autoverhuur
T.a.v. afdeling Administratie
Postbus 953
3200 AX Spijkenisse
• Niet volledig ingevulde declaraties kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
• Zonder originele bonnen kunnen we helaas niet overgaan tot betaling.
• Declaraties ouder dan 3 maanden kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen.
• Bij buitenlandse valuta vragen we u vriendelijk altijd de omrekenkoers te vermelden.
EasyRent hanteert in de regel een bewaartermijn van 2 maanden voor gevonden voorwerpen. Voor verdere informatie kan je contact opnemen met de vestiging waar de shortleaseauto is ingeleverd of met de vestiging die op je leasecontract staat aangegeven. We vragen je in ieder geval het kenteken van de leaseauto bij de hand te hebben.
Uiteraard is het altijd raadzaam om het instructieboekje van de huurauto door te nemen en met name het onderhoudsschema. Tegenwoordig hebben de meeste auto's een verlengde onderhoudsinterval. De merkdealer kan je hier uitgebreid over inlichten.
Meldtje schade via onze BerijdersDesk +31 (0) 33 454 9555. Onze BerijdersDesk staat 24/7 voor je klaar om de schade aan je shortleaseauto te laten repareren bij één van onze partners.
Om teleurstellingen te voorkomen is het verstandig om ruitschade uitsluitend via onze BerijdersDesk te melden. Alleen zo weet je zeker dat de schade wordt gerepareerd door één van onze partners. Wanneer de auto wordt aangeboden bij een niet geselecteerde partner (bijvoorbeeld Carglass) is de kans groot dat je niet wordt geholpen of de reparatiekosten zelf moet vergoeden.
Eerste zorg gaat uiteraard uit naar persoonlijk letstel of dat van je medeweggebruiker. Is je auto nog rijdbaar en veilig, dan is het zaak om vervolgens contact op te nemen met EasyRent via +31 (0)33 454 9555. Je wordt geholpen met de afwikkeling van de schade en het maken van een reparatieafspraak voor herstel van de schade.
Kleine rijdbare schades moeten binnen drie maanden hersteld zijn. Iedere schade dient binnen 24 uur bij ons gemeld te zijn. Wanneer er een ander voertuig bij de schade betrokken is, dan vragen we je om gezamenlijk een schadeformulier in te vullen, te onderteken en deze direct naar EasyRent te sturen. Vergeet hierbij niet de achterzijde in te vullen. Is de tegenpartij niet bekend? Doe dan aangifte bij de politie. We ontvangen dan graag een kopie rapport. Dit formulier zal binnen 48 uur opgestuurd moeten worden.
Natuurlijk nemen we zo snel mogelijk na ontvangst contact met u op voor de verdere afhandeling.
Is de schade aan je shortleaseauto dermate dat verder doorrijden niet mogelijk is, dan is het noodzakelijk dit te melden bij EasyRent (24/7) via +31 033 454 9555. Indien gewenst kan je een vervangende auto krijgen. Een en ander is afhankelijk van de afspraken die je wagenparkbeheerder heeft gemaakt.
- Onze auto's zijn WA-Casco verzekerd (indien de verzekering is opgenomen in het contract)
- Inzittenden zijn meeverzekerd tot het maximaal toegestane aantal zitplaatsen van het voertuig
- Accessoires welke zijn opgenomen in het huurcontract zijn meeverzekerd
- Aanhangwagens en caravans in gekoppelde staat zijn alleen WA verzekerd